Według raportu Gemius coraz więcej Polaków kupuje przez internet. Wszystko wskazuje na to, że popularność zakupów internatowych będzie rosła. Klienci uznają ten rodzaj zakupów za atrakcyjny i w przyszłości planują zwiększać swoje wydatki. Bogata oferta sklepów internetowych sprawia, że z ich asortymentu korzystają chętnie zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Czym zatem kierują się mężczyźni podczas zakupów?
Modny facet ubiera się w internecie
Pandemia zmieniła przyzwyczajenia mężczyzn. Zakupy stacjonarne stały się w wielu przypadkach niemożliwe. Ci z panów, którzy dotychczas nie lubili odwiedzać centrów handlowych, mogli więc odetchnąć z ulgą. Doskonałą alternatywą stały się sklepy internetowe, których oferta jest zwykle znacznie ciekawsza i atrakcyjniejsza cenowo. W domowym zaciszu znacznie łatwiej podejmować świadome decyzje zakupowe i kształtować swój indywidualny styl. Bez pośpiechu i całkowicie na własnych warunkach.
Współczesny mężczyzna lubi wyglądać elegancko i przy doborze garderoby bierze pod uwagę nie tylko markę i cenę, ale przede wszystkim jakość materiału i wykonania produktu. Chętnie robi zakupy w dobrze zaopatrzonym sklepie, takim jak na przykład sklep internetowy modini.pl, z bogatą kolekcją koszul, swetrów czy obuwia. Jest patriotą i szczególnie ceni produkty wytworzone w polskich szwalniach. Podjęcie decyzji zakupowych ułatwia mu możliwość zwrotu, lub wymiany towaru. W pozostawianych opiniach podkreśla rzeczowość obsługi i szybką, bezproblemową dostawę. Jeśli wszystko przebiegło pomyślnie, nie zapomina polecić sprzedawcy swoim znajomym.
Elegancki mężczyzna czyta blogi
Zanim jednak mężczyzna przystąpi do uzupełniania garderoby, zwykle poświęca sporo czasu na zapoznanie się z aktualnymi trendami. W tym zakresie pomocne są przede wszystkim blogi i portale modowe. Strój musi pasować do okazji. Impreza rodzinna rządzi się innymi regułami niż rozmowa o pracę. Poprawnie uprasowana koszula podkreśli profesjonalizm właściciela, a dobrze dobrane dodatki zrobią wrażenie na każdej kobiecie. Te szczegóły już nie umykają facetom, którzy odważnie korzystają z internetu. Pod postami w mediach społecznościowych wymieniają się opiniami o sklepach i produktach.
Nonszalancja ustępuje miejsca elegancji. Zamiast podkoszulka prawdziwy dżentelmen wybierze gładką koszulę kupioną w polskim sklepie internetowym. Do niej dobierze prawdopodobnie skórzane monki podpatrzone u znajomego blogera. Tak świadomie kreowany wizerunek nie jest kwestią przypadku. Wydaje się, że rewolucja technologiczna na stałe zmieniła podejście mężczyzn do mody.